4-րդ դասարանցիների առաջադրանքների փաթեթ

Մայիսի 7-10

  • Բլոգումդ բացի՛ր «Մայրենիի ստուգատես 2024» բաժինը, որտեղ պետք է տեղադրվեն ստուգատեսային բոլոր աշխատանքներդ։

Բովանդակություն

1․ Անհատական բլոգային աշխատանք

  • Ներկայացրո՛ւ ուսումնական բլոգիդ հղումը։

Ուսումանկան բլոգ

  • Ո՞ր թվականից ես սպասարկում բլոգդ։ Ներկայացրո՛ւ բլոգումդ հրապարակված առաջին
    նյութը՝ հղումը դնելով ներկայացված վերնագրի վրա։


    Սեկտեմբերի 11 2022
    Գարունը մեր բակում
  • Գրի՛ր, թե բլոգդ ինչ բաժիններ ունի։
    Մայրենի, մաթեմատիկա, ռուսերեն, անգլերեն, բնագիտությու, հայրենագիտություն, ելք ստուգատես, ընթերցարան, հաշվետվություն,
  • Բլոգումդ առկա բաժիններից ո՞րն ես ամենքիչն սպասարկում, ինչո՞ւ:
     Հաշվետվություն բաժինը։
  • Ո՞ր բաժինն ես ամենից հաճախ սպասարկում։ Կցի՛ր հղումը։
    Մայրենի
  • Ո՞ւմ բլոգից (բլոգներից) ես առավել հաճախ օգտվում։ Նշի՛ր պատճառը։
    Առավել հաճախ օգտվում եմ դասավանդողների բլոգներից, քանի որ ուսումնական նյութերը տեղադրված են նրանց բլոգներում։
  • Ո՞ւմ բլոգն ես հավանում (եթե այդպիսին կա) նշի՛ր պատճառը:
    Ընկեր Անի բլոգը, որովհետև հանգստյան օրերին առաջադրանքներ չի տեղադրում։
  • Ներկայացրո՛ւ ծնողներիցդ մեկի վերաբերմունքը բլոգիդ և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:
    Այս աշխատանքը կարող ես ներկայացնել ռադիոհարցազրույցի կամ տեսանյութի տեսքով։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *